תושבים שלום,

ניתן להנפיק אישור תושב באופן עצמאי ללא המתנה: בתיק התושב בלחיצה כאן>>>

 

בנוסף אישור תושב נשלח לזכאים בתאריך 1.1.26 באופן אוטומטי למייל המעודכן במח' גביה  מכתובת המייל [email protected] תחת הכותרת "אישור תושב 2026" חפשו את המייל ושמרו אותו למקרה הצורך.

 

תמונה של WhatsApp‏ 2025-11-23 בשעה 14.00.42_f15c8191


במידה ואתם לא זכאים באופן אוטמטי לקבל אישור ניתן למלא בקשה שתיבחן ע"י מחלקת הגבייה בהתאם לקריטריונים שלכם בלחיצה כאן

 

לחצו כאן לסרטון הסבר להנפקת אישור תושב באופן עצמאי