מורים , מורות וגננות יקרות נשמח לשמוע את דעתכם

לאור ההחלטה שלא לשבות בהר חברון נשמח לשמוע אתכם כדי ללמוד ולהשתפר במידה ויהיו עיצומים נוספים במערכת החינוך. השאלון הינו אנונימי.

האם לדעתך ההחלטה לקיים שגרת לימודים למרות השביתה של המורים והגננות הייתה נכונה?
האם לדעתך ההחלטה לקיים שגרת לימודים למרות השביתה של המורים והגננות הייתה נכונה? (חובה) שדה חובה
האם לדעתך צריך לתת לכל מוסד להחליט על קיום / אי קיום לימודים או לקבל החלטה כמועצה?
האם לדעתך צריך לתת לכל מוסד להחליט על קיום / אי קיום לימודים או לקבל החלטה כמועצה? (חובה) שדה חובה
האם לדעתך המועצה צריכה לקבל החלטות במקרים של עיצומים או לפעול כמו שפועלים בכל הרשויות?
האם לדעתך המועצה צריכה לקבל החלטות במקרים של עיצומים או לפעול כמו שפועלים בכל הרשויות? (חובה) שדה חובה
במידה ויהיו עיצומים או שביתות בעתיד, הייתם מצפים שהמועצה תקיים איתכם מפגש / זום קודם ההחלטה?
במידה ויהיו עיצומים או שביתות בעתיד, הייתם מצפים שהמועצה תקיים איתכם מפגש / זום קודם ההחלטה? (חובה) שדה חובה