מטרתה של האפליקציה היא החלפה של הדפסת שעון הנוכחות (לאלו שהיו עושים זאת).

עד היום, על מנת ששעות ההתנדבות יירשמו במערכת (לצורך הזמנת מדים, קבלת שי לחג, וכו')- היה צורך בהשתבצות מול אחראי מתנדבים שהיה משבץ אתכם במערכת הטיים- טייבל 

בגרסה החדשה של האפליקציה אמור להתבצע סנכרון בין הדיווח באפליקציה לבין שמירת השעות בטיים- טייבל   (בדף הבית של אתר ה-CRM, לאחר ההתחברות, אמורה להופיע רובריקה של 'משמרות אחרונות'. תעקבו אחריה..). שימו לב- שניתן לשבץ מתנדב גם בדיעבד. כלומר, אם עשים משמרת וגיליתם שהיא לא נרשמה לכם במערכת- ניתן לבקש מאחראי המתנדבים לעדכן זאת גם בדיעבד על מנת שלא תאבדו את השעות.

בכל מקרה, בכניסה לאפליקציית מד"א, בפינה הימנית העליונה, ישנן 3 נקודות ß שעון נוכחות ß 'כניסה' ß משימה: נהג אמבולנס ß בזמן משמרת: לסמן V ברובריקה 'תחנה' ואילו בזמן כוננות צירית לסמן V ברובריקה 'אמבולנס' ולהכניס את מספר האמבולנס.

שימו לב- עד שהסנכרון יעבוד באופן רציף, דיווח באפליקציה אינו מחליף את פתיחת שורת הכונן במוקד!

ואם ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן, בהרשמה למשמרת ישנם 4 מקומות רישום-

  1. שיבוץ מול אחראי מתנדבים תוך שאתם מוודאים איתו כי אתם משובצים בטיים- טייבל,
  2. בתחילת המשמרת- דיווח שעות באפליקציה,
  3. בעליה לאמבולנס- כניסה לטאבלט צורך הצבת הצוות על האמבולנס וקבלת מקרים. 

    בהצלחה